Aandachtspunten bij levering van uw bestelling

Producten die niet met een reguliere bezorgdienst kunnen worden geleverd, vanwege bijvoorbeeld omvang of gewicht, worden door onze meubelbezorgpartner, op afspraak bij klant afgeleverd. Dit betreft o.m. boxsprings, divan-bedden, headboards en matrassen. Bij levering via een trap levert onze meubelbezorgpartner uitsluitend tot aan de tweede verdieping.

Klant is zelf verantwoordelijk na te gaan of producten op normale wijze middels mankracht via lift, trapgat en/of trappenhuis kunnen worden afgeleverd. Klant dient DOUXE vooraf op de hoogte te stellen als er omstandigheden zijn die levering op de overeengekomen plaats mogelijk kunnen belemmeren. Indien levering op de overeengekomen plaats niet mogelijk blijkt te zijn, mag DOUXE volstaan met levering tot aan de voordeur aan de straatkant van het leveringsadres of anders tot zover levering mogelijk was.

Op verzoek van klant is DOUXE ook bereid het betreffende product dan retour te nemen en een nieuwe bezorgafspraak in te plannen. Indien aanvullende middelen nodig zijn om levering mogelijk te maken, bijvoorbeeld een verhuislift, kraan of andere middelen, dan komen de kosten daarvoor voor rekening klant. Ook als er aanpassingen aan de producten moeten worden gedaan, om deze passend te maken zodat de levering op de overeengekomen plaats kan plaatsvinden, komen daarmee gemoeide kosten voor rekening klant.