Bezorgen

Levertijden

Op het moment u een bestelling plaatst op onze website, dan ontvangt u binnen een paar minuten een orderbevestiging via de mail naar uw opgegeven emailadres. DOUXE gaat meteen aan de slag met uw bestelling. De producten die op voorraad zijn worden op werkdagen binnen 2 werkdagen verzonden en ontvangen binnen twee a drie dagen in Nederland en België.

Pre-order en maatwerk

Heeft u een product besteld die de status Pre-Order heeft, dan gaat DOUXE aan de slag met het maken van het product. Dit duurt meestal zo’n 6 weken alvorens wij het product kunnen uitleveren.

  • Pre-order artikelen: Levertijd binnen 6 weken.
  • Maatwerkproducten: Levertijd van 6-8 weken of 8-10 weken, afhankelijk van het product. Dit wordt altijd per e-mail met u afgestemd.

Deellevering

Het kan zijn dat een deel van de producten wel voorradig zijn en een gedeelte van uw bestelling nog geproduceerd moet worden. U heeft de mogelijkheid om alvast – de producten die reeds op voorraad zijn – te ontvangen. Dit noemen wij deellevering. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Duurzaamheidstip:

Kunt u iets langer wachten op uw bestelling? Kies dan niet voor een deellevering en laat alles in een keer leveren. Dit vermindert het aantal vervoersbewegingen en draagt bij aan een lagere CO₂-uitstoot. Samen maken we een verschil!

Geen bevestiging ontvangen?

Op het moment dat u een bestelling heeft geplaatst op onze website, dan krijgt u binnen enkele minuten automatisch de orderbevestiging in uw mailbox. Het kan voorkomen dat deze mail in uw SPAM-box terecht komt. Controleer deze mailbox, om op de hoogte te blijven van uw bestelling.

Afleverpunten in de winkel

Het is bij DOUXE mogelijk om uw bestelling te laten leveren in een van onze conceptstores.

  • Amsterdam: Oostenburgermiddenstraat 126, 1018 LL Amsterdam
    Beschikbaar van woensdag t/m zaterdag, 10:00 - 18:00 uur
  • Scheveningen: Hellingweg 96D, 2583 WH Den Haag
    Beschikbaar van maandag t/m zaterdag, 10:00 - 18:00 uur

Duurzaamheidstip:

Haal uw bestelling op met de fiets of te voet. Zo beperkt u uw CO₂-uitstoot en draagt u bij aan een duurzamere toekomst!

Informatie over bezorgproces

Zodra uw bestelling is aangeboden voor verzending, ontvangt u een e-mail van een track & trace-systeem. Hiermee kunt u uw bestelling eenvoudig volgen en aanpassen indien gewenst.

Mocht u niet thuis zijn op het geplande aflevermoment, of als u uw bestelling gelieve op een afleverpunt wilt laten bezorgen, dan kunt u via de transporteur aanpassingen doen in het bezorgproces van de bezorgdienst.

Controleer uw e-mail van de transporteur voor verdere instructies. Kijk ook in uw SPAM-folder om zeker te zijn dat u geen belangrijke updates mist.

Duurzaamheidstip:

Bent u niet thuis? Laat uw pakket afleveren op een afleverpunt. Dit voorkomt een extra route voor de bezorger en helpt uw persoonlijke CO₂-uitstoot te verminderen. Samen zorgen we voor een groenere toekomst!

Gelieve onze producten eerst ervaren?

Heeft u vragen of wilt u onze producten uitproberen? Bezoek onze showrooms in Amsterdam of Scheveningen. Onze adviseurs staan klaar om u te helpen en u te voorzien van uitgebreide productinformatie.

U kunt ons ook bereiken via:

Onze klantenservice helpt u graag verder.